Марката „Alissa Beauté“ е основана в Милано от Джулиано Брави, който винаги е изпитвал особена страст към красотата и здравето на кожата.
Интересът му е предизвикала леля му Алиса, която е започнала да произвежда домашна натурална козметика по време на Световната война. Оттам идва и името на компанията „Alissa Beauté“.
ALISSA BEAUTÉ
ЗА ТЕЗИ, КОИТО ЦЕНЯТ КРАСОТАТА!
Как започна всичко
Къде сме в момента
Днес компанията „Alissa Beauté“ има два основни центъра:
- Лаборатории за проучване и разработване на продукти, фабрика и бизнес център, намиращи се близо до Милано. (компания майка: Gestil S.p.A)
- Отдел „Маркетинг“ и отдел „Продажби“, Център за обучение и логистика, намиращи се в Прага. (дъщерно дружество: ITALY STYLE LINEA, s.r.o.)
Компанията прилага експертните си знания в услуга на красотата вече 25 години и е ръководена от изключително мотивиран екип.
Визия
Нашата визия е ясна: ние предлагаме продукти, които не съдържат дразнещи кожата вещества, но със силна концентрация на активни съставки от природата, достъпни единствено в професионалните салони за красота.
Нашите ценности
- Създадена с най-иновативните и чисти активни вещества, вдъхновени от природата, но още по-ефективни благодарение на приложените технологии.
- Включва богато разнообразие от серии, подходящи за различни типове кожа.
- Разработени единствено за професионалния сектор.
Мисия
Ние реагираме бързо на промените в пазара благодарение на нашия професионален, мотивиран и бързо адаптиращ се екип.
НАШИТЕ ЦЕЛИ
Качество
- Висока концентрация на активни съставки
- Естествени екстракти
- Научно изследвани
- Иновативна технология
Обучения
- Семинари от дерматолози
- Обучения от международни тренери
- Бизнес и продажби класове
- Маркетинг и PR класове
Партньорска верига:
- Майка компания – Изключителен дистрибутор
- Изключителен дистрибутор – Търговски екип
- Търговски екип – Козметик
- Козметик – краен потребител
Нашият екип
Екипът на Alissa Beauté ежедневно участва лично в подобряването и оптимизирането на нивата на марката – не само качеството, но и технологиите и структурата, за да удовлетворят исканията на различни пазари и дистрибутори.